lauantai 20. helmikuuta 2016

Greetings

Well hello again fellas! :)

Viikko vierähti nopeesti ja jälleen kerran istun tässä tietokoneen äärellä musiikin kera (y)

Alotetaan vaikka sillä mitä kaikkee coolii ja ei niin coolii tapahtu armeijas tällä viikolla :'D ei niin coolii oli se että meikähän oli flunssas koko pirun viikon ja en päässy osallistumaan fyysiseen koulutukseen, mikä tarkoitti myös että ei treeniä salilla viikkoon :'o ja taas coolii oli se että saatiin tietää minne kukin pääsee/joutuu peruskoulutuskauden jälkeen ja mä pääsin KRH AUK! :3 mikä tarkoittaa että saan nauttia palveluksesta kokonaisen vuoden (#jouluksikotiin) ja saan paremmat mahdollisuudet päästä rauhanturvaajaks jos joskus tulevaisuudes sellanen homma alkaa enemmänki kiinnostaa ;)


Jos suinkin saisin tähän väliin kertoa taas vähän itestäni kun viime tekstis jäi tosi paljon kerrottavaa itestä :> ensinäkin, rakastan pizzaa ylikaiken! Se on suoraasanoen mun kryptoniittia. Ainaki kerran viikos on pakko saada pizzaa, ihan oikeesti! :'D ja oon tullu siihen tulokseen että oma pizza on paras pizza! Sitte tykkään leipoa mokkapaloja. Meikä kuulemma tekee parempia mokkapaloja kun oma äitini! Niitä on ihana vetää jälkkäriks ;D #VAIMOMATSKUU


Musiikkimaailma on mulla laaja, eli kaikki mikä suinkin kuulostaa hyvältä niin menee! Mutta, mutta, mutta... The Weeknd. Siinä on mun "shit". Ei yhtäkään paskaa biisii, sanoitukset aivan helvetin upeita ja niihin osaa samastua. Lempibiisi on tällä hetkellä "The Hills". Käykää ehdottomasti tsekkaamas tää singer! XO


KYSSÄRI: "Mikä on Valtteri sun päämäärä elämässä?"

Mun päämäärä on elää elämäni juuri niin kun oon suunnitellu sen eläväni. Täysillä, intohimolla, rakkaudella. Tehdä työtä jota tykkään tehdä ja onnistua siinä menestyksellisesti. Päämääräni on elää rauhassa ja rakastettuna, mennä naimisiin, perustaa perhe, matkustaa ja nähdä mahdollisimman paljon maailmaa. Oppia ja kokea eri kulttuureja. Sitten lopuksi kun kaiken sen oon tehnyt, haluan asettua oman kodin lämpöön ja elää elämäni rauhassa rakkaani kanssa kunnes kuolema meidät erottaa.
"This dream is old. Since little boy this dream is what I have always wanted. From the years living in fear to this day, it has been alive and goddamn it will never die! No one will never take this from me."


Mä oon alkanu rakentaa jo perusteellista suunnitelmaa tälle vuodelle sekä vuodelle 2017! :) Tämä vuosi nyt menee intissä rakentaen vankkaa johtajuutta, mutta kun armeijasta pääsen aion rakentaa uraa fitness-alalla koska se on oikeesti se mun juttu. Personal trainer Valtteri Mäenpää, guaranteed results! c: tuntuu että kokoaja höpötän tosta mutta sry baby se on mun intohimo ;'D

Näillä sanoila toivotan jokaiselle oikein mukavaa viikonloppua! :) valitettavasti kuulette musta varmaan seuraavan kerran täälä kahen viikon päästä mutta päivittelen luultavasti instagramia ja snapchattii joten löydätte mut niistä nimellä valttyy.

Fanitan Supernaturaalii ihan sikana ja oon kattonu jokase tuotantokauden KAHDESTI <3

ps. Tapasin tänään aivan upean ihmisen ;3

- Valtteri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti