lauantai 13. helmikuuta 2016

Helou

Tästä se lähtee - mun ensimmäinen yritys kirjottaa blogia! Son of a bitch mitäköhä tästäki tulee :D
Aloitetaas sillä että esittelen itteni teille.
 
Synnyin Seinäjoen keskussairaalassa 11. syyskuuta 1996. Nimeksi vanhemmat keksivät Valtteri Mikael. Sukunimi on Mäenpää, mistä tulee mun lempinimi; Mäpä. Lempinimi tulee alunperin isältäni ja hän vihasi sitä jostain kumman syystä suunnatusti nuorena kun häntä kutsuttiin sillä. Mutta minäpä moista en vihaa! Päinvastoin - mun mielestä on siistii kun on oma lempinimi :3 Oon perheeni keskimmäinen, eli mulla on iso- sekä pikkusisko. Perheeni taustaan en nyt juuri halua sen erityisemmin keskittyä, vaan keskitytään enemmän mun jalanjälkiin eiks je? Mut sen haluun sanoo että rakastan mun mutsia ja siskojani yli kaiken! :)
 
 
Asun täälä Etelä-pohjanmaalla pienessä kylässä nimeltä Lapua ja oon täältä kotosin. Mutta tällä hetkellä vietän suurimman osan viikoistani Kajaanissa, nimittäin Kainuun Prikaatissa - armeijassa! :'D Harrastan salilla käymistä ja se on samalla mun intohimoni ja terapiani. Mä en voi sanoin kuvailla sitä fiilistä kun pääsee nostamaan rautaa ja haastamaan itteä. Puhumattakaan niistä pienistä hienouksista mitä se tuo (Pumppi, hiki valuu, energinen olo yms.) Siitä on nyt 3 vuotta kun ensimmäisen kerran aloin kunnolla aktiivisesti käymään salilla ja joka vuos oon oppinu uutta ja käsitys kaikesta on muutunu parempaan suuntaan. Oikeastaan rakastan salilla käymistä niiiin paljon että haluaisin joskus elättää sillä itteni. Personal trainer -ura kenties horisontissa? ;)
 

Oon todella syvällinen ihminen. Tunteikas ja rakastavainen. Esimerkiksi en pelkää kertoa että itken. Unelmoin tosi paljon... omasta talosta, vaimosta, perheestä - siitä koko paketista. Mun mielestä jokaisella pitäis olla unelmia ja päämäriä mihin tähdätä elämässä. Mutta silti pitää muistaa nauttia jokaisesta hetkestä koska vain  kerran me eletään.

 
Mä en nyt valitettavasti kerkeä kirjottaa pitempää tekstiä koska oon lomilla ja haluun mennä nauttimaan perheen kanssa viikonlopusta sekä pelaamaan siskojen kans Tomb Raiderii :D
 
Have a wonderful weekend! :)
 
- Valtteri
 
instagram & snapchat: valttyy

4 kommenttia:

  1. Jeee!! 😊 täällä yksi varma lukija!

    VastaaPoista
  2. Vallu, wau! Oot rohkea mies joka seisoo omilla jaloillaan eikä pelkää olla aito ja näyttää tunteensa.
    ~älä koskaan ikinä muutu~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuhannet kiitokset kauniista sanoista 💙 Meikä on vähä tälläne ja pysyn tälläsenä! ☺

      Poista